M Pumps C MAG-P

DANE TECHNICZNE

Lepkość: max. 200cSt,
Ciśnienie: max. 6bar,
Przepływ: do 140 m3/h,
Wysokość podnoszenia do 44 m
Zakres temperatur: -30°C do +90°C,
Silniki elektryczne: 1,5 – 18,5 kW,
Wersja ATEX dostępna: II – / 3G cbk II C T5

Typ pompy C MAG-P
Wydajność do 140 m3/h
Ciśnienie do 6 bar
Podnoszenie do 44 m
Moc Max do 18,5 kW
Temperatura medium -30°C do +90°C

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA

Pompy z serii C MAG - P to poziome jednostopniowe pompy odśrodkowe z zamkniętym wirnikiem. Silniki są bezpośrednio montowane do kołnierza pompy.

Modułowy wirnik pozwala na dostosowanie do zmiennych warunków hydraulicznych. Szczelny zespół "back pull-out" z napędem magnetycznym spełnia wymagania w zakresie bezpieczeństwa pracy, niezawodności i ochrony środowiska.

Materiały standardowe obudowy to PP z włóknem szklanym, włóknem węglowym lub PVDF, inne materiały dostępne na życzenie.

Najważniejszą cechą tej serii pomp jest większa odporność na przenikanie i migrację żrących i przenikających płynów. Umożliwia to prosta konstrukcja i duża grubość obudów, osiągnięta przez obróbkę na maszynach CNC z jednego kawałka materiału.

Nadwymiarowe, wykonane z wysokiej czystości węglika krzemu lub ceramiczne łożyska oporowe i wał. Seria składa się z 6 rozmiarów, przy wysokiej zamienności elementów tej serii pomp i serii C MAG - PL, która umożliwia istotne zmniejszenie zapasów części zamiennych.

Standardowo silniki IEC lub NEMA.

APLIKACJE

Pompy C MAG-P wykorzystywane są we wszystkich branżach, potrzebujących szczelnych pomp o niskich kosztach utrzymania do pracy ciągłej. Pozwalają zrezygnować z pomp z uszczelnieniem mechanicznym.
Stosowane w przemyśle przetwórczym, w następujących dziedzinach: przemysł chemiczny i farmaceutyczny, transfer cieczy bardzo agresywnych, żrących w produkcji papieru, przetwórstwie żywności, inżynierii i budownictwie.

KONSTRUKCJA POMPY

Obudowa pompy to jeden kawałek, wykonany z bardzo wysokiej grubości PP i PVDF. Ma dobrą odporność mechaniczną i gwarantowaną trwałość przed korozją.

System uszczelniający z płaskimi uszczelkami zapobiega wyciekom produktu do atmosfery - dostępne różnorodne materiały:

  • EPDM
  • VITON

inne na zamówienie

Montaż ułożyskowania smarowanego produktem nie wymaga specjalnych narzędzi. Materiały kombinacji wał/łożysko dostępne są w dwóch różnych konfiguracjach, aby zapewnić najlepsze rozwiązanie dla każdej aplikacji:

  • PTFEC - ALUMINIUM 99,7% (standard)
  • WĘGIEL - ALUMINIUM 99.7%
  • SC-SiC

Tylna powłoka jest wykonana z materiałów termoplastycznych jak PP GFR lub PVDF FCR z zerową stratą magnetyczną. Tylna pokrywa o profilu elipsoidalnym wykonana jest z włókna wzmocnionego materiałem kompozytowym.

Zastosowanie magnesów ziem rzadkich do sprzężenia magnetycznego gwarantuje zrównoważenie magnetyczne. Dzięki czemu unika się zużycia łożyska oporowego i wytwarzania ciepła.

RWP OUICK CHANGE CARTRIDGE KIT gwarantuje łatwą i szybką wymianę.

Grunt epoksydowy i emalia poliakrylowa na bazie wody to farba o najlepszej odporności, przyjazna względem środowiska.