Węże Do Substancji Ropopochodnych I LPG

Carbopress N/L 10

Wąż tłoczny do przesyłania benzyn, olejów i smarów o max. zawartości związków aromatycznych poniżej 50%.
Warstwa wewn.: Czarna, gładka guma NBR
Wzmocnienie: Kord syntetyczny
Warstwa zewn.:
Czarna, gładka, antystatyczna (R‹ 1MΩ/m) mieszanka gumy NBR i EPDM
Temp. pracy: Od -25°C do +80°C do +100°C dla oleju
Zastosowanie:
Wąż tłoczny do przesyłania benzyn, olejów i smarów o max. zawartości związków aromatycznych poniżej 50%. Dzięki warstwie zewnętrznej ze specjalnej mieszanki NBR/EPDM wąż odporny jest na ścieranie i działanie olejów, paliw oraz czynników atmosferycznych, antystatyczny.

Carbopress N/L 20

Wąż tłoczny do przesyłania benzyn, olejów i smarów o max. zawartości związków aromatycznych poniżej 50%.
Warstwa wewn.: Czarna, gładka guma NBR
Wzmocnienie: Kord syntetyczny
Warstwa zewn.:
Czarna, gładka, antystatyczna (R‹ 1MΩ/m) mieszanka gumy NBR i EPDM
Temp. pracy: Od -25°C do +80°C do +100°C dla oleju
Zastosowanie:
Wąż tłoczny do przesyłania benzyn, olejów i smarów o max. zawartości związków aromatycznych poniżej 50%. Dzięki warstwie zewnętrznej ze specjalnej mieszanki NBR/EPDM wąż odporny jest na ścieranie i działanie olejów, paliw oraz czynników atmosferycznych, antystatyczny.

Carburite 10

Wąż ssawno-tłoczny przeznaczony do przesyłania olejów mineralnych i paliw.
Warstwa wewn.: Czarna, gładka mieszanka gumowa NBR
Wzmocnienie:
Oplot z włókna syntetycznego i wtopiona spirala z drutu stalowego
Warstwa zewn.:
Czarna, gładka, antystatyczna (R< 1 MW/m) mieszanka gum NBR i SBR
Temp. pracy: Od -30°C do +80°C do +100°C dla oleju
Podciśnienie: Max. 0,8 bara (600 mm Hg)
Zastosowanie:
Wąż ssawno-tłoczny przeznaczony do przesyłania olejów mineralnych i paliw (o zawartości związków aromatycznych poniżej 50%) przy obsłudze cystern kolejowych i samochodowych oraz na stacjach paliw i w rafineriach. Warstwa zewnętrzna odporna na ścieranie i działanie paliw, olejów oraz czynników atmosferycznych.

Carburite 16

Wąż ssawno-tłoczny przeznaczony do przesyłania olejów mineralnych i paliw.
Warstwa wewn.:
Czarna, gładka mieszanka na bazie gumy NBR
Wzmocnienie:
Oplot z włókna syntetycznego i wtopiona spirala z drutu stalowego
Warstwa zewn.:
Czarna, gładka, antystatyczna (R< 1 MW/m) mieszanka gum NBR i SBR Temp. pracy: Od -25°C do +80°C Podciśnienie: Max. 0,8 bara (600 mm Hg) Zastosowanie: Wąż ssawno-tłoczny przeznaczony do przesyłania olejów mineralnych i paliw (o zawartości związków aromatycznych poniżej 50%) przy obsłudze cystern kolejowych i samochodowych oraz na stacjach paliw i w rafineriach. Warstwa zewnętrzna odporna na ścieranie i działanie paliw, olejów oraz czynników atmosferycznych.

GGE

Kompozyt paliwowy Spirala wewn.: Stal węglowa galwanizowana Spirala zewn.: Stal węglowa galwanizowana Tuba wewn.: Polipropylen Powłoka zewnętrzna: Polipropylen Temp. pracy: Od -30°C do +100°C Ciśnienie: 7 bar, 10 bar lub 14 bar Zakres średnic: DN25 - DN100 Zastosowanie: Wąż kompozytowy zalecany do przesyłania (ssania i tłoczenia) szerokiego zakresu bardzo agresywnych produktów chemicznych (ze względu na warstwę wewnętrzną PTFE oraz stal nierdzewną). Stosowany w autocysternach, cysternach kolejowych oraz jako stałe wyposażenie instalacji.

HB

Warstwa wewn.: Czarna, gładka, antystatyczna guma NBR Wzmocnienie: Podwójny oplot syntetyczny z dodatkową spiralą ze stali galwanizowanej i miedzianymi linkami antystatycznymi Warstwa zewn.: Czarna, gładka, antystatyczna guma NBR Temp. pracy: Od -25°C do +200°C Podciśnienie: 4 mH2O Zastosowanie: Wąż przystosowany jest do przeładunku gorącego asfaltu, mas bitumicznych, gorącego oleju i mazutu do 200°C.

Jetcord XT/C

Wąż do tankowania naziemnego samolotów. Warstwa wewn.: Czarna, gładka guma NBR odporna na paliwa lotnicze o zawartości węglowodorów aromatycznych do 50 % Wzmocnienie: Oplot z włókna syntetycznego Warstwa zewn.: Czarna, antystatyczna (R>103< 106 W/m) guma CR odporna na oleje, paliwa (w tym lotnicze), ścieranie i warunki atmosferyczne
Temp. pracy: Od -40°C do +70°C
Zastosowanie:
Wąż przeznaczony do tankowania naziemnego samolotów, bez przewodnictwa ładunków elektrycznych.Zgodny ze specyfikacją API 1529: 1989 type C – Grade 2.

Robur GPL

Wąż tłoczny przeznaczony do przesyłania LPG.
Warstwa wewn.:
Płynnie wytłaczana guma NBR o jednolitej grubości o niskim współczynniku dyfuzji
Wzmocnienie:
Dwa oploty stalowe odporne na rozciąganie
Warstwa zewn.:
Czarna mieszanka gum SBR/CR nakłuwana w celu zapobiegania powstawaniu pęcherzy, odporna na ścieranie, oleje, ozon i warunki atmosferyczne
Temp. pracy: Od -30°C do +70°C
Zastosowanie:
Wąż tłoczny przeznaczony do przesyłania LPG, stosowany głownie jako wąż do dystrybutorów LPG oraz do zasilania różnego typu urządzeń grzejnych.