M Pumps C MAG-PL

DANE TECHNICZNE

Lepkość: max. 200cSt,
Ciśnienie : max. 16bar,
Przepływ: do 144 m3/h,
Wysokość podnoszenia do 44 m
Zakres temperatur: -85°C do +120°C,
Silniki elektryczne: 1,5 – 18,5 kW

 

Typ pompy C MAG-PL
Wydajność do 144 m3/h
Ciśnienie do 16 bar
Podnoszenie do 44 m
Moc Max do 18,5 kW
Temperatura medium -85°C do +120°C

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA

 

Silniki pomp są bezpośrednio montowane do kołnierza pompy. Ten sposób montażu nie wymaga podstawy, sprzęgła lub osłony. Dostępne przyłącza: standardowe kołnierze DIN PN16 oraz ANSI 150.

Hermetyczna konstrukcja bez uszczelnień jest najlepszym wyborem i bezpiecznym rozwiązaniem dla trudnych aplikacji. Zastosowanie powłoki izolacyjnej do separacji komory pompy od atmosfery daje najlepszy produkt do pompowania agresywnych, wybuchowych i toksycznych mediów, płynów o wysokiej czystości oraz mediów trudnych do uszczelnienia.

 

KONSTRUKCJA POMPY

 

Technologia „LINED” jest nowoczesnym rozwiązaniem w celu eliminacji niskiej wytrzymałości mechanicznej i termicznej tworzyw chemoodpornych oraz niewystarczającej odporności chemicznej metali. „LINED” łączy zalety chemoodporności z wytrzymałością. Korpus zewnętrzny pompy zrobiony jest z żeliwa na które nałożona jest warstwa stopionego tworzywa termoplastycznego, które po ochłodzeniu twardnieje przyjmując kształt zewnętrznego korpusu po czym następuje ostateczna obróbka części wewnętrznej.

Niemetalowe, wykładane specjalną powłoką pompy magnetyczne, mają zewnętrzną powłokę wykonaną z żeliwa, przednie wkładki odlane jako jeden element Transferowo formowane, wykonanie kołnierzowe, z PFA grubości minimum 5mm.

Tylna powłoka jest wykonana z materiałów termoplastycznych jak PP GFR lub PVDF FCR z zerową stratą magnetyczną. Poza tylna pokrywa o profilu elipsoidalnym wykonana jest z włókna wzmocnionego materiałem kompozytowym.

Zastosowanie magnesów ziem rzadkich do sprzężenia magnetycznego gwarantuje zrównoważenie magnetyczne. Dzięki czemu unika się zużycia łożyska oporowego i wytwarzania ciepła.

RWP OUICK CHANGE CARTRIDGE KIT gwarantuje łatwą i szybką wymianę.

System uszczelniający z płaskimi uszczelkami zapobiega wyciekom produktu do atmosfery – dostępne różnorodne materiały:

  • EPDM
  • VITON
  • FEP

Montaż ułożyskowania smarowanego produktem nie wymaga specjalnych narzędzi. Materiały kombinacji wał/łożysko dostępne są w dwóch różnych konfiguracjach, aby zapewnić najlepsze rozwiązanie dla każdej aplikacji:

  • PTFEC – ALUMINIUM 99,7% (standard)
  • WĘGIEL – ALUMINIUM 99.7%
  • SC-SiC

Grunt epoksydowy i emalia poliakrylowa na bazie wody to farba o najwyższej odporności.